Dijabetes

Dijabetes melitus je jedna od najčešćih kroničnih bolesti u djece i odraslih u svijetu i u nas.

Na osnovu dugogodišnjeg iskustva u liječenju dječjeg i adolescentnog dijabetesa u Poliklinici Arista provodi se edukacija i kontinuirano multidisciplinarno praćenje, liječenje i savjetovanje ovih bolesnika sa ciljem postizanja pravilne kontrole bolesti te sprječavanje i odgađanje kasnih i kroničnih komplikacija.

Liječnici

Prim. mr. sc. Jasenka Ille, dr. med

cv
  • Pedijatar
  • Endokrinolog
  • Dijabetolog

Doc. dr. sc Nataša Rojnić Putarek dr. med.

cv
  • Pedijatar
  • Endokrinolog
  • Dijabetolog

Korisne informacije

Škola mršavljenja

Epidemija debljine u svijetu poprima velike razmjere i postaje značajan javno zdravstveni problem. Na žalost, očekuje se da će u budućnosti učestalost pretilosti u djece i adolescenata i dalje rasti.

dijabetička ketoacidoza

Dijabetička ketoacidoza

Dijabetička ketoacidoza (DKA) je akutna, po život opasna komplikacija šećerne bolesti koja se javlja u 15-70% novootkrivenog bolesnika, češća je i brže nastaje u manje djece (<2 godine), ali se može javiti i u osoba s već dijagnosticiranim dijabetesom,...

dijabetes-tip-1

Dijabetes tip 1 – uzrok i faze bolesti

Dijabetes tip 1 nastaje uslijed kroničnog, imunološki posredovanog uništenja β-stanica gušterače što dovodi do apsolutnog nedostatka inzulina.

Kako prepoznati dijabetes

Simptomi koji ukazuju da se razvija šećerna bolest su učestalo mokrenje i pojačana žeđ. Neke osobe osjećaju i pojačanu glad usprkos kojoj dolazi do gubitka na tjelesnoj težini.